luni, 28 august 2017

14: Munții Baiului - câțiva pași spre Gârbova


După o zi de schi în care dacă și cel mic a vrut să încerce am zis că de ce nu și eu puțin, am avut parte de o zi de urcat pe munte așa cum îmi place mie (bine, ceva mult mai ușor decât aș fi vrut eu).
Am avut bucuria de a fi și o zi însorită și nu atât de friguroasă, ceea ce s-a potrivit de minune, deoarece prietenii cu care am fost nu merg în trasee pe munte așa cum mergem noi, deci au rămas cu o amintire plăcută.

Schița traseului:
Data: 18.01.2017
Echipa: 4 adulți + 4 copii (2 ai noștri)
Traseu:
Predeal Clăbucet (Sosire) - Clăbucet ( Plecare) - cu telescaunul
Clăbucet (Plecare) - cabana Gârbova (1350 m) - coborâre pe marginea pârtiei de schi destul de târziu, când era mai liberă.
În plus, eu aproape am ajuns pe Clăbucetul Taurului (1520 m), asta cât toți ceilalți au luat ceva bun în cabană și s-au mai încălzit puțin. Mai aveam cam un sfert din drum când m-au sunat să mă întorc că au terminat sucul și se pregătesc de întoarcere. Așa e când te cheamă copiii, te duci, ce să faci? :) Pe drumul acela pe care l-am parcurs singură prin nămeți erau o liniște și un miros de iarnă, parcă și acum le simt când povestesc...
Timpi: nu mai știu, nu am ținut cont, relax total.
Marcaj: drum evident, pe parcurs am văzut și un indicator - triunghi albastru


Dificultate: mică, traseu ușor.

Și la final, nelipsitele imagini, fotografiile pe care le fac cu cel mai mare drag de fiecare dată.


lăsăm în spate Predealul pentru ceva mai bun :)



să visezi asta și ești fericit!





drumul spre Gârbova






am mers puțin și în sania trasă de calul acesta pe care l-am ajutat să iasă din nămeți











Da, puteți lua sania cu voi!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu